[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]سری جدید محصولات برند معتبر نایس واتر :

این دستگاه جدید با کیفیت و متریال عالی با رنگ مشکی میباشد. از مزیت های آن میتوان مخزن فلزی با کیفیت و فیلتر های پیش تصفیه اینلاین نام برد.

قیمت دستگاه تصفیه آب نایس واتر مشکی جدید هم در محصولات قابل انتخاب است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]دستگاه تصفیه آب نایس واتر یکی از دستگاه های با کیفیت بوده که توانسته مخاطبان و مشتریان زیادی را به خود جلب کند. استفاده از متریال با کیفیت در این دستگاه ها، رمز موفقیت این برند بوده است. اگر به دنبال دستگاه تصفیه آب با کیفیت هستید نایس واتر میتواند این کیفیت را به شما ارائه دهد.

کیفیت قطعات نایس واتر

این برند میتواند با استفاده از روش اسمز معکوس که در آن به کار برده شده، تا دقت یک ده هزارم میکرون آب را تصفیه نماید. در اینجا به برخی از مشخصات و کیفیت قطعات این محصول می پردازیم.

فیلتر های نایس واتر

فیلتر های تصفیه، یکی از مهمترین موضوعاتی است که نتیجه کیفیت آن، خروجی آب گوارا و سلامت میباشد. استفاده از مواد اولیه گیاهی در فیلتر ها موجب شده که یکی از بهترین خروجی ها را در این دستگاه شاهد باشیم.

مخزن نایس واتر

اگر دستگاه های موجود در بازار ایران را در نظر بگیریم یکی از مشاهدات شما در عمده ی این دستگاه ها، وجود مخزن های پلاستیکی است که عمده مشکل این مخزن ها، علاوه بر کیفیت، ترکیدگی آن هاست. در دستگاه های تصفیه آب یک مدار برقی وجود دارد که اگر این مدار، عملکرد خود را به خوبی انجام ندهد یا دچار اختلال شود، موجب فشار زیاد در مخزن شده که باعث ترکیدگی در مخزن میگردد. مخزن های پلاستیکی در این مواقع، توان مقابله با این حجم از فشار آب را نداشته و دچار ترکیدگی میشوند. اما مخزن نایس واتر با فلزی و مستحکم خود، به نوعی عمل میکند که اصلا دچار ترکیدگی نشده و صدمات زیانباری که در ترکیدگی مخزن های پلاستیکی میشود را ندارد. علاوه بر آن استفاده از دیافراگم بوتیل با کیفیت، باعث میشود کیفیت نگهداری و فشار آب در حد استاندارد رعایت شود.

 

پمپ و ترانس

یکی دیگز از قطعات مهم دستگاه ، پمپ و ترانس موجود در آن است که در این برند پمپ قدرتمند 125 PSI وجود دارد. این پمپ با مصرف کم برق، و تامین از ترانس 24 ولتی خود، فشار پشت فیلتر مرحله 4 دستگاه یا همان ممبران را تامین میکند. فشار خوب باعث بهتر تصفیه شدن آب و حتی کاهش هدر رفت آب میگردد.

دستگاه تصفیه آب نایس واتر دستگاهی تمام اتوماتیک

دستگاه تصفیه آب نایس واتر به طور کامل اتوماتیک بوده، هر زمان از این دستگاه آب برداشت شود، دستگاه به طور خودکار روشن میشود و مخزن دستگاه را با آب تصفیه شده پر میکند و زمانی که مخزن کامل پر شد خاموش میشود تا زمانی که آب دوباره برداشت شود، تمامی این مراحل به صورت خودکار توسط سوئچ های موجود در مدار برقی دستگاه کنترل میشود. سوئچ های High pressure و Low pressure نایس واتر وظیفه کنترل دستگاه را بر عهده دارند.

 

دستگاه تصفیه آب نایس واتر جدید

دستگاه تصفیه آب نایس واتر جدید

نایس واتر طلایی

نایس واتر طلایی

دستگاه تصفیه آب نایس واتر NI-2

دستگاه تصفیه آب نایس واتر NI-2

دستگاه تصفیه آب نایس واتر NI-2

 

طراحی و رنگ بندی زیبا

به ندرت میتوان طرح ها و رنگ بندی زیبای نایس واتر را در دستگاه های دیگر مشاهده نمود. این موضوع اگر چه در ماهیت تصفیه آب، که همان عملیات تصفیه است مهم نباشد، اما به نقش ها و طراحی مناسب قطعا زیبا بخش آشپزخانه میشود. این شعار کیفیت بهتر در طراحی زیباتر ، در این برند جمع شده است.

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب

یکی از مهمترین موضوعات در خرید دستگاه تصفیه آب، اطمینان از گارانتی و  خدمات پس از فروش است. برند NICE WATER برندی است که علاوه بر گارانتی دقیق و واقعی، خدمات پس از فروش بسیار مستحکم و مناسبی دارد که میتواند آسودگی برای خریدار را ترتیب دهد. نکته مهم این است که در این محصول، نگرانی بابت تامین قطعات و یا فیلتر ها وجود ندارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]