آخرین بروز رسانی: 2nd جولای, 2023

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی

شما همراهان گرامی برای خرید دستگاه تصفیه آب مناسب ابتدا لازم است که قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی و همچنین نیاز خود را مشخص کنید،و تعیین کنید که آب تصفیه شده با چه درجه کیفیتی نیاز دارید.به این ترتیب راحت تر می توانید دستگاه تصفیه آب مناسب نیاز خود را انتخاب کنید.

دستگاه تصفیه آب رومیزی زینود Xinode مدل CX210

آشنایی با دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی:

همان طور که می دانید آلودگی آب در سیستم آب شهر بسیار زیاد است و مقدار زیادی آلاینده وارد آب مورد استفاده خانوارها می شود و خطرات متعددی را برای سلامت اعضای خانواده به همراه دارد، بنابراین بهترین راه برای کاهش این خطرات خرید یک دستگاه تصفیه کننده آب است.

بر خلاف دستگاه های زیر سینک، دستگاه های تصفیه آب رومیزی بر روی میز یا سینک قرار می گیرند و قابل مشاهده هستند. بین این دو نوع دستگاه تفاوت هایی وجود دارد، اما کیفیت آبی که ارائه می دهند تفاوتی ندارد و مکانیسم عمل آن ها تا حدودی مشابه است. تصفیه کننده آب رومیزی انتخاب خوبی برای افرادی است که به دنبال تصفیه کننده آب دم دستی تر هستند و به آب تمیز و گوارا نیاز دارند.

یکی از ویژگی های تصفیه کننده آب رومیزی این است که وظیفه دارد سختی و ترکیبات مضر آب را کاهش دهد که این امر به نوبه خود آب آشامیدنی سالم وگوارا را در اختیار شما قرار می دهد.از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به حذف نیترات ها، آرسنیک، سرب و دیگر ترکیبات مضر و فلزات سنگین از آب آشامیدنی و همچنین حذف کلر، بویایی و طعم ناخوشایند و حذف رسوب لوله و لجن از آب طعم خوب و رنگ چای و قهوه به دلیل حذف نمک های مضر از آب اشاره کرد و نیز نصب آسان و قابل حمل بودن در خانه، در محل کار و در جاده است.

دستگاه تصفیه آب رومیزی زینود

یکی از بهترین دستگاه تصفیه آب رومیزی برند زینود است. این محصول روی کابینت میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. شیر الکترونیکی و ظاهر بسیار زیبا و اینکه مخزن داخل کیس قرار گرفته از مزیت های این دستگاه تصفیه آب است. دستگاه تصفیه آب رومیزی زینود مدل cx210 برای کسانی است که میخواهند از دستگاه تصفیه آب برای روی کابینت استفاده کنند.

برای مشاهده و کسب اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب رومیزی کلیک کنید.

دستگاه تصفیه آب رومیزی

دستگاه تصفیه آب رومیزی زینود

 

دستگاه رومیزی دارای مخزن 4 لیتری است. که داخل خود کیس قرار گرفته است. به طور کلی دستگاه تصفیه آب رومیزی به صورت یک پک کامل است که همه چیز داخل خودش قرار دارد . تنها دو شلنگ ورود آب و خروج آب فاضلاب به دستگاه تصفیه آب متصل خواهد بود. نظافت این دستگاه به سادگی هر چه تمام است. چون بدنه ی abs پلاستیک آن قابلیت نظافت را دارد.

 

دستگاه تصفیه آب رومیزی زینود Xinode مدل CX210

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی:

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی معمولاً به دلیل طراحی و مدار برقی خاص آن، مقداری قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های تصفیه آب زیر سینکی دارد. علاوه بر آن کیفیت متریالی که در دستگاه تصفیه آب زینود رومیزی مدل cx210 استفاده شده است از نوع بهترین ها بوده و عمده متریال اصلی دستگاه ساخت تایوان می باشد.

بسیاری از مردم کیفیت را فدای قیمت می کنند و بسیاری دستگاه هایی را می خرند که هزینه زیادی دارند و هم برای کیفیت اجزای دستگاه و هم کیفیت آب خروجی خوب نیست.قیمت دستگاهی را که میخرید باید متناسب با خود دستگاه و واقع بینانه باشد.کاری که همه شما باید انجام دهید این است که تصفیه کننده آب خود را از یک تولید کننده مشهور و یا تامین کننده منصف بخرید.

همانطور که گفتیم قیمت یک تصفیه کننده آب خانگی رومیزی به طور کلی بالاتر از نوع زیر سینکی است. و این عمدتا به دلیل طراحی و بدنه کاری و ویژگی های خاصل مدار در دستگاه های رومیزی است. اما مدل های  ارزان تری هم هستند که ویژگیهای مختلفی ارائه می دهند. با این حال، شما می توانید دستگاههای تصفیه آب خانگی در بازار در محدوده قیمت متغیر پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که اگر این دستگاه ها را از یک فروشنده مشهور خریداری کنید، قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی واقع بینانه تر است و می توانید از اصالت آن مطمئن باشید.

تفاوت دستگاه های تصفیه آب رومیزی با کلمن های فیلتر دار

حتما شما هم مدل هایی را دیده اید که شبیه کلمن هستند و وسط آنها یک ستون از مواد خاص تعبیه شده و از آنها به عنوان دستگاه تصفیه آب رومیزی نام برده میشود. این مدل ها معمولا به این صورت هستند که باید از بالا آب به آن ها ریخته شود و در پایین آن هم یک شیر قرار دارد تا بتوان آب را برداشت کرد. نکته ی بسیار مهم این است که متاسفانه از کلمه دستگاه تصفیه آب رومیزی برای این موارد کلمنی استفاده میشود که کاملا اشتباه است. چون اینها صرفا یک کلمن هستند که وسط آنها موادی مثل کربن و مینرال و .. قرار داده شده تا مقداری نسبتا کمی املاح درشت آب و مقداری کلر آب را حذف کنند. که به این عملیات روی آب، از کلمه پیش تصفیه استفاده میشود نه تصفیه آب!

اهمیت روش تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب رومیزی

دستگاه های تصفیه آب رومیزی به دستگاه هایی گفته میشود که با روش اسمز معکوس یا همان RO عمل تصفیه را انجام میدهند. این دستگاه ها میتوانند آب را تا 1 ده هزارم میکرون تصفیه کنند. به طوری که مشاهده عینی شما این خواهد بود که اگر از این آب برای کتری یا سماور استفاده کنید داخلش به هیچ عنوان جرم نمیگیرد. اما مدل های کلمنی اصلا این قدرت را ندارند. یعنی اگر آب از این کلمن های فیلتر دار را داخل کتری بریزید حتما داخل آن مثل قبل جرم خواهد گرفت.

سخن پایانی:

با توجه به همه مطالب اشاره شده در بالا،در نهایت شما برای خرید و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی باید با یک متخصص در زمینه‌ی آب و آلودگی‌های آن مشورت کنید و ببینید کدام نوع دستگاه برای شما مناسب‌تر است و مشکلات مربوط به آب منطقه‌ی شما را بهتر پوشش می‌دهد ، و به همین منظور میتوانید از راهنمایی های مشاوران و متخصصان ما در شرکت ایلیا گستر درباره قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی بهره مند شوید.

دستگاه تصفیه آب رومیزی زینود Xinode مدل CX210