آخرین بروز رسانی: 3rd جولای, 2022

قیمت آب تصفیه کن

قیمت آب تصفیه کن

در این مطلب ما قصد داریم تا به موضوع معرفی و بیان قیمت آب تصفیه کن و به نوعی قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی بپردازیم که نشان دهنده اهمیت مصرف آب تصفیه شده در زندگی روزمره ما است،پس لطفا در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

قیمت آب تصفیه کن

قیمت آب تصفیه کن4

معرفی و آشنایی با عملکرد دستگاه تصفیه آب:

استفاده از آب سالم و پاک حق هر خانواده ای است. متاسفانه امروزه به دلیل افزایش آلودگی آب، کاهش سطح آب های زیرزمینی و بسیاری موارد دیگر، دسترسی به این ماده حیاتی برای بسیاری از مردم کاهش یافته است. آب آلوده باعث یک سری بیماری ها و عفونت ها شد که منجر به مرگ و میر در جوامع مختلف شد.

یکی از دلایل این وضعیت افزایش فعالیت صنعتی انسان و ورود آلودگی و زباله به آب ها است. برای جلوگیری از نفوذ این آلاینده ها به خانه ها، دولت ها از تفسیرهایی مانند راه اندازی کارخانه های دور از خانه، نصب سیستم تصفیه آب شهر، دفن زباله و… استفاده می کردند. با این حال، همه این ترفندها قادر نخواهند بود آب تمیز و سالم را به خانه ها بیاورد.

امروزه آب تصفیه کن ها راه حل این مشکل هستند. تصفیه کننده آب، همان طور که از نامش پیداست، مسئول تصفیه و ایجاد آب سالم و پاک است. با استفاده از این دستگاه علاوه بر خودتان از سلامت اطرافینتان محافظت می کنید. چندین شرکت در این زمینه فعالیت می کنند که هر کدام دستگاه های متفاوتی دارند. تایوان یکی از کشورهای فعال در زمینه تصفیه آب است که دستگاه آن نیز طرفداران زیادی در ایران دارد.

برای انتخاب بهترین تصفیه کننده آب به سطح آلودگی آب در منطقه خود توجه کنید. به طور کلی، اگر شما در منطقه ای با کیفیت آب متوسط تا خوب زندگی می کنند، تصفیه کننده آب خانه 3 مرحله ای ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. اما اگر شما در منطقه ای زندگی می کنید که کیفیت آب بسیار ضعیف است، تصفیه کننده آب خانگی 8 مرحله ای بهترین گزینه برای شماست.

البته باید توجه داشت که تعداد فیلترهای آب نمی تواند دقیقاً معیار درستی برای خرید آب تصفیه کن باشد. برای این منظور بهتر است به نوع فیلترهای مورد استفاده در دستگاه توجه شود. به عنوان مثال یک تصفیه کننده آب ۵ فیلتره می تواند بهتر از یک تصفیه کننده آب با ۷ فیلتر کار کند و به شما آب تمیز و سالم می دهد.

انواع دستگاه‌ آب تصفیه کن:

انواع مختلفی از گدستگاه تصفیه آب وجود دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و اگر قرار است بخرید باید بدانید چه نوع دستگاهی برای خانه تان مناسب است.

  • دستگاه تصفیه آب چاه
  • دستگاه تصفیه آب یو اف
  • دستگاه تصفیه برای ورودی ساختمان
  • آب تصفیه کن رومیزی
  • دستگاه تصفیه آب زیرسینکی
  • دستگاه تصفیه آب متصل به شیر ظرفشویی
  • پارچ‌های تصفیه آب
قیمت آب تصفیه کن

قیمت آب تصفیه کن

تنها عامل تصمیم گیری در مورد نوع تصفیه کننده آب خانگی منبع آب و نوع آلودگی است که می تواند حاوی آن باشد. نوع سیستم فیلترینگ نیز بسیار مهم است. سیستم اسمز معکوس در حال حاضر ،با توانایی کاهش آب آشامیدنی به ۰٫۰۱ میکرون به عنوان بهترین سیستم تصفیه آب در جهان شناخته می شود. به همین دلیل، آن را نیز رایج ترین سیستم مورد استفاده در بین دستگاههای تصفیه آب در نظر گرفته میگیرند.

عوامل موثر بر قیمت آب تصفیه کن:

بسیاری از متغیرها در تعیین قیمت آب تصفیه کن مؤثر هستند. در ایران صدها نوع آب پر کننده وجود دارد. هر کدام ویژگی هایی به شما می دهند. هر کدام مزایا و نقاط ضعف خود را دارند،که در این قسمت به برخی از این عوامل تاثیر گذار بر قیمت آب تصفیه کن اشاره میکنیم:

  • تولید کننده دستگاه تصفیه آب
  • مدل تصفیه کننده آب خانگی یا نیمه صنعتی
  •  نوع فیلتر مورد استفاده در دستگاه
  • تعداد فیلترهای مورد استفاده در تصفیه کننده آب با اسمز معکوس
  • اندازه و کیفیت مخزن مورد استفاده در تصفیه کننده آب
  • ظرفیت دستگاه تصفیه آب

در پایان امیدواریم که مطالب ارائه شده درباره قیمت آب تصفیه کن برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

شما همراهان گرامی در صورت هرگونه سئوال و یا دریافت مشاوره در زمینه قیمت آب تصفیه کن ، میتوانید با مشاوران ما در شرکت ایلیا گستر در ارتباط باشید.

قیمت آب تصفیه کن

قیمت آب تصفیه کن