آخرین بروز رسانی: 3rd جولای, 2022

دستگاه های تصفیه آب تایوانی اما مونتاژ داخل!

دستگاه تصفیه آب تایوانی اما مونتاژ داخل؛ این جمله ایست که کسانی که به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب هستند حتما شنیده اند. در این مقاله سعی میشود تا به طور واضح توضیح داده شود که آیا این موضوع امکان دارد یا خیر؟! اگر تمایل دارید با واقعیت روبرو نشوید این مقاله را نخوانید. اگر هم براتون مهمه که واقعیت را بدانید و اطلاعاتتان را افزایش دهید حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

دستگاه های تصفیه آب تایوانی

ابتدا باید عرض شود که دستگاه های تصفیه آب تایوانی اصلی که مونتاژ و ساخت هردو در کشور تایوان باشد به سرعت رو به افول است. اگر شما هم دستی در واردات داشته باشید یا با این موضوع آشنا باشید حتما اطلاع دارید که با توجه به شرایط و مشکلات مربوط به ارز، ثبت سفارش (واردات) بسیاری از کالاهای غیر ضروری بسته شده است. واردکنندگان حتی با ارز آزاد هم اجازه ثبت سفارش از کشورهایی مثل چین و تایوان را ندارند.

دستگاه های مونتاژ ایران

با این حساب هم فروشندگان و هم مصرف کنندگان لاجرم باید رو به استفاده از دستگاه های تصفیه آب مونتاژ ایران ببرند. اما در این مقاله میخواهیم روشن کنیم که دستگاه تصفیه آب مونتاژ ایران با کلیه قطعات تایوان هم وجود ندارد. نه اینکه الان وجود نداشته باشد. قبلا هم که دستگاه های تصفیه آب تایوانی وارد کشور میشد هم وجود نداشت. و علت آن هم کاملا روشن است.

اگر قرار بود یک دستگاه تصفیه آب همه قطعاتش تایوانی باشد قاعدتا اختلاف قیمتی هم با مدل تایوانی اش نداشت چون تنها تفاوت آن هزینه اسمبل و مونتاژ آن بود. این در حالیست که قیمت فروش یک دستگاه تصفیه آب تایوانی با یک دستگاه تصفیه آب مونتاژ ایران اختلاف قیمت نسبتا زیادی داشت. پس از قطعات چین و ایران نیز در مونتاژ استفاده میشد.

دستگاه تصفیه آب مونتاژ ایران در حال حاضر

در حال حاضر نیز قطعات زیادی از دستگاه تصفیه آب در ایران تولید میشود. مانند مخزن، هوزینگ، فیلتر، بخشی از قسمت های پمپ، ترانس، پایه و … که برخی از آنها کیفیت خوب و برخی نیز از کیفیت ضعیفی برخوردارند.

دستگاه های تصفیه آب مونتاژ ایرانی، معمولا از اکثر قطعات و فیلترهای ایرانی استفاده میشوند و برخی قطعات آنها نیز تایوانی میباشند. در عرف فروشندگی، بسیاری از فروشندگان عنوان میکنند که قطعات تایوان و مونتاژ ایران. که با خواندن این مقاله شما با این موضوع تاحدودی آشنا شدید. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. در ضمن گول حک برجسته MADE IN TAIWAN را هم نخورید!.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

دسته‌بندی: وبلاگ