آخرین بروز رسانی: 3rd آگوست, 2022

دستگاه تصفیه آب آمریکایی

دستگاه تصفیه آب آمریکایی

کشور آمریکا و کانادا به عنوان اولین سازندگان دستگاه تصفیه آب آمریکایی و کانادایی در جهان شناخته میشوند که ما قصد داریم تا در این مورد ،مطالبی را در این بخش عنوان کنیم.

دستگاه تصفیه آب آمریکایی

دستگاه تصفیه آب آمریکایی

 توضیحی درباره دستگاه تصفیه آب آمریکایی و کانادایی:

ایالات متحده و کانادا از اولین کشورهایی بودند که شروع به طراحی تصفیه کننده های آب خانگی کردند. منصفانه است که بگوییم روش های مختلف تصفیه آب در آمریکا اختراع شده است. اسمز معکوس (RO) یکی از آخرین فناوری ها در میان انواع دستگاه های آب شیرین، دستگاه های آب خانگی، دستگاه های آب نیمه صنعتی و دستگاه های آب صنعتی است که محققان آمریکایی پس از سال ها مطالعه و تلاش به آن دست یافته اند.

به همین دلیل بسیاری از شهروندان به دنبال تصفیه کننده آب آمریکایی برای یک خانه در ایران هستند تا کیفیت و بهداشت تصفیه کننده آب خانگی را تضمین کنند، اما به دلایل ذکر شده در زیر،دستگاه تصفیه آب آمریکایی یا کانادایی به این معنی است که دستگاه تصفیه آب تولید شده در آمریکا یا کانادا وجود ندارد که در ایران فروخته شود.

همچنین به دلیل هزینه بالای کار در آمریکا، فاصله یا مسافت زیاد، وجود موانع اقتصادی به دلیل تحریم بر ایران، واردات دستگاه تصفیه آب آمریکایی سودآور نیست.

مونتاژ ده ها قطعه با هم یک تصفیه کننده آب خانگی ایجاد می کند و منصفانه است که بگوییم در میان تمام این قطعات تنها یک قطعه است که از فناوری ساخت منحصر به فرد استفاده می کند، و آن هم فیلتر ممبران تصفیه آب خانگی است. فیلتر ممبران آمریکایی با برند فیلمتک به راحتی در ایران یافت می شوند. و البته کیفیت بقیه تجهیزات تصفیه کننده آب خانگی بسیار مهم است که باید استانداردهای لازم را برای افزایش عمر دستگاه داشته باشد و آب تصفیه شده در خروجی دستگاه کیفیت داشته باشد.

بر اساس موارد فوق نتیجه می گیریم که تصفیه کننده آب خانگی، تصفیه کننده آب نیمه صنعتی و تصفیه کننده آب صنعتی که در آمریکا تولید و در ایران به فروش می رسد وجود ندارد.

همچنین این مهم است که بدانید که تمام تصفیه کننده های آب خانگی که آب را با اسمز معکوس (RO) تصفیه می کنند نیاز به فیلتر ممبران دارند. فیلترهای ممران نیز در بسیاری از کشورها مانند چین، کره و تایوان تولید می شوند، اما فیلتر شرکت Dow تولید شده توسط فیلمتک، یک شرکت آمریکایی، با دیگر فیلترهای ساخته شده در کشورهای دیگر متفاوت است. فیلتر ممبران آمریکایی سازنده Dow با برند فیلمتک در ابعاد و حجم های مختلف برای دستگاه های تصفیه آب خانگی، دستگاه های آب نیمه صنعتی و دستگاه های آب صنعتی ساخته میشوند.

دستگاه تصفیه آب آمریکایی

دستگاه تصفیه آب آمریکایی

نكات مهم به هنگام خريد دستگاه تصفيه آب:

کیفیت و کارایی دستگاه تصفیه آب خانگی به بسیاری از نقاط کوچک و بزرگ بستگی دارد. اگر می خواهید یک تصفیه کننده آب مناسب و استاندارد بخرید، باید هنگام خرید تمام قطعات و اجزای دستگاه را بررسی کنید و از خرده فروش در مورد ویژگی های این قطعات بپرسید. در اینجا برخی از مهم ترین چیزهایی که باید در هنگام خرید به خاطر داشته باشید:

  • بهداشتی بودن کلیه اجزا و قطعات
  • تعداد مراحل تصفیه آب و کارایی آنها
  • جنس فیلترهای کربن نصب شده بر روی دستگاه
  • نوع اتصالات تصفیه آب
  • کمپانی های تولید کننده دستگاه تصفیه آب
  • و…

و در نهایت، اجازه دهید به این نکته اشاره کنیم که تصفیه کننده آب آمریکایی یا کانادایی وجود ندارد و این تبلیغات توسط سودجویان برای فروش بالاتر ساخته می شود و همچنین همیشه توجه داشته باشید که برای تایید هر تصفیه کننده آب خانگی، با وب سایت تولید کننده دستگاه تماس بگیرید.

در پایان امیدواریم که مطالب ارائه شده درباره دستگاه تصفیه آب آمریکایی برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

شما همراهان گرامی در صورت هرگونه سئوال و یا دریافت مشاوره در زمینه دستگاه تصفیه آب آمریکایی ، میتوانید با مشاوران ما در شرکت ایلیا گستر در ارتباط باشید.

دستگاه تصفیه آب آمریکایی

دستگاه تصفیه آب آمریکایی

دسته‌بندی: وبلاگبرچسب‌ها: