گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه آب یکی از مهمترین آیتم های خرید یک محصول میباشد . حتی میتوان گفت اگر دستگاه تصفیه آب خریداری شود و گارانتی یا خدمات پس از فروش نداشته باشد بدین معنی است که ریسک بالایی پذیرفته شده است .

تلفن تصفیه آب

تلفن تصفیه آب

نکته ی جالب توجه در این موضوع این است که اهمیت خدمات پس از فروش از گارانتی نیز بیشتر است . چرا که برای هر محصولی که گارانتی میشود ، درصد احتمال خرابی وجود دارد که نهایت 50 درصد میباشد. (توجه داشته باشید اگر احتمال خرابی بیش از 50 درصد باشد قطعا بدون گارانتی واقعی خواهد بود. ) اما 100 درصد محصولات به طور قطع و یقین نیاز به خدمات پس از فروش دارند .

دستگاه تصفیه آب اعم از خانگی یا صنعتی نیاز به گارانتی (تضمین قطعات ) و همچنین خدمات پس از فروش معتبر دارد . خدمات پس از فروش در دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی با توجه به وجود فیلتر ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد .

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

تصفیه آب ایلیا گستر با سابقه طولانی در زمینه فعالیت سیستم های تصفیه آب ، دارای مشتریان بسیار زیادی است که به طور مستمر از خدمت رسانی آن استفاده میکنند .

با افزایش تعداد مشتریان در سال های گذشته ، تمامی مشخصات در یک سیستم CRM نگهداری شده و به صورت سیستمی و دقیق کلیه مشتریان تحت کنترل و سرویس دهی ایلیا گستر میباشد .

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه آب خانگی

امکان ویژه برای مشترکان سیستم های تصفیه آب ایلیا گستر وجود داشته و آن اینکه زمان بندی تعویض فیلتر توسط اپراتورهای سیستم CRM به اطلاع مشتریان میرسد .

نحوه کار به این صورت است که پس از نصب دستگاه ، مشخصات کامل اعم از مشتری ، فروشنده ، نصاب ، نام محصول و زمان نصب وارد سیستم شده و ثبت میگردد . سپس همانطور که بیان شد تمامی سرویس های آن دستگاه اعم از گارانتی و خدمات پس از فروش ثبت میشود .

تعویض فیلتر تصفیه آب 6 مرحله ای

تعویض فیلتر تصفیه آب 6 مرحله ای

علت موفقیت ایلیا گستر چیست؟

بسیاری از افراد با ما تماس میگیرند و با اینکه دستگاه تصفیه آب خود را از ما خریداری نکرده اند اما تمایل دارند از مشترکین ایلیا گستر باشند . علت چیست ؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است : ما با اهمیت به خواسته های مشتریان و آموزش تکنسین های حرفه ای و دقیق ، باعث افزایش رضایتمندی مشتریانمان میشویم . به عبارتی ما مشتریان خود را بدعادت میکنیم و سطح توقعات مشتریان را تا حد امکان بالا میبریم و این لیاقت و حق هر مشتری است.

بعنوان مثال اگر مشکلی برای یک دستگاه تصفیه آب بوجود بیاید ، همکاران ما با تست های دقیق ، تنها خود عیب را برطرف میکنند و اصطلاحا برای مشتری خرج تراشی نمیشود . البته هر موردی هم که به ارتقاء کیفیت آب اثر گذار باشد به مشتری پیشنهاد میگردد .  البته این امر میسر نمیشود مگر با وجود یک سیستم هدفمند با تکنسین های مجرب که همگی تابع یک قانون اجرای وظیفه نمایند.

خدمات پس از فروش تصفیه آب ایلیا گستر

حق اشتراک خدمات پس از فروش تصفیه آب ایلیا گستر 

از مهمترین مزایای شبکه مشترکین تصفیه آب ایلیا گستر که بیش 7 هزار می باشند این است که کلیه عملکرد ها در سیستم مکانیزه شرکت ثبت و ضبط میگردد. به نحوی که تمامی مشتریان رکورد کلیه امور انجام شده ی آنها موجود است. به همین دلیل سرویس بسیار حرفه ای و مدون و دقیق به مشتریان ارائه میشود. این امکان برای کلیه کسانی که دستگاه تصفیه آب دارند، آماده سازی شده و همگی میتوانند از این امتیاز بهره مند گردند. کافی است با شماره خط ویژه 02133121212 تماس حاصل نمایید. کارشناسان شرکت بهترین سرویس را به شما ارائه خواهند کرد.

شما هم به شبکه گسترده مشترکین تصفیه آب ایلیا گستر بپیوندید.

تقلب به نام تصفیه آب ایلیا گستر

با توجه به محبوبیت این شرکت در ارائه فروش و خدمات پس از فروش در زمینه دستگاه های تصفیه آب، بار ها مشاهده شده از شبکه های زیرزمینی با مشتریان تماس گرفته اند خود را تصفیه آب ایلیا گستر معرفی کرده اند. متاسفانه مشتریان زیادی طعمه این سودجویان قرار گرفته اند. خواهشمندیم به هیچ عنوان، گول این افراد فریبکار را نخورید و حتما به شرکت تصفیه آب ایلیا گستر بودن آنها مطمئن شوید. شماره های شرکت بهترین نحوه راستی آزمایی است.

02133121212

02191009669

برای مشاهده انواع و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی کلیک کنید .

{{این مهم است که از چه شرکتی خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب بگیریم}}