آخرین بروز رسانی: 3rd جولای, 2022

تصفیه آب،تخصصی است از هرجایی نخرید!

با سابقه و تجربه ای که در زمینه دستگاه تصفیه آب داریم اجناس تخصصی باید از محلی خرید شود که تخصصشان همان باشد در غیر اینصورت مشکلاتی هم برای فروشنده و خریدار و البته بیشتر برای خریدار ایجاد خواهد کرد .

مشتریان زیادی با ما تماس میگیرن که دستگاهی رو خرید کردند وبه مشکلاتی برخوردند. وقتی آنها را با فروشنده خود مطرح کردن نه تنها پاسخ درستی نگرفتن ، بلکه بعضا باعث شده که مشتری دستگاه تصفیه آب خود را کنار بذاره و ترجیح داده آب معدنی بخره !!!

برای مثال یک مشتری تماس گرفته بود و میگفت آب دستگاه ما مشکل داره و هردو سه ماه فروشنده میاد ممبران دستگاه رو عوض میکنه و گفته آب منطقه شما خیلی بده و باید عوض بشه !!! این در حالیه که ممبران برای آب تهران باید بین 1.5 سال تا 2 سال عمر کنه !!! همکارمون رو فرستادیم و با تعویض یک قطعه و هزینه حدود 15 هزار تومان مشکلشون رو حل کرد .

یا موارد بسیار زیادی از این قبیل مشکلات که میشه دربارش ساعت ها نوشت !

تمامی همکاران ما که واقعا تخصص تصفیه آب را دارند و در این رشته فعالیت میکنند حتما تایید میکنند چون بارها با انواع و اقسام این موارد مواجه شده اند و بین خودمان که صحبت میکنیم برای ما دغدغه ای شده که چرا هر کسی با هر شغلی وارد این رشته میشود ؟

مثلا شرکتی در زمینه تابلوی برقی فعالیت میکرده رکود ساخت وساز باعث افت کاریشان شده و وارد رشته تصفیه آب شده اند ؛ یا فلان شرکت اصلا شاید مدیرانش در منزل خودشون تصفیه آب نداشته باشن ولی وارد این رشته شده اند!!!

این هیچ اشکالی ندارد به شرط آنکه ابتدا در این زمینه تخصص پیدا کنند و سپس وارد رشته تصفیه آب شوند . تصفیه آب با سلامتی مردم رابطه ی مستقیم داره و اهمیتش بالاست . متاسفانه نظارتی روی این موضوع نیست .

بهترین پیشنهاد توجه و هوشیاری خود مشتریان و خریداران است که باید توجه بیشتری داشته باشند.

فقط از مراکزی خرید کنید که تخصصشان تصفیه آب است .

تصفیه آب،تخصصی است از هرجایی نخرید!

تصفیه آب،تخصصی است از هرجایی نخرید!

از همه بدتر ورود فروشگاه های اینترنتی بزرگ به این رشته است که متاسفانه این مراکز فقط سهم پورسانتشون رو دریافت میکنن و تمام .

شاید بعضی ها بگن چه اشکالی داره که از یک فروشگاه اینترنتی (منظور از فروشگاه اینترنتی ، فروشگاهی است که صرفا فروشگاه اینترنتی است و همه محصولی را به فروش میرساند) تصفیه آب خرید کنیم ؟

موارد رو شماره میکنم قضاوت با شما :

1- یک فروشگاه اینترنتی ، وقتی با یک شرکت تصفیه آب میخواهد قرارداد ببندد ما بین 8 الی 15 درصد از مبلغ کل را بعنوان سود خود برداشت میکند . (اگر باور ندارید میتوانید با مسئول قراردادهای یکی از این فروشگاه های معروف اینترنتی تماس بگیرید تا مطلع شوید)

در نظر داشته باشید این میزان مبلغ کمی نیست و با این مبلغ یک فروشنده تصفیه آب میتواند خدمات خوبی را ارائه بدهد .

2- برای یک مجموعه ای که قصد دارد با یک فروشگاه اینترنتی قرارداد ببندد با توجه به نرخ سود درخواستی بالا توسط یک فروشگاه اینترنتی ، باید مبلغ دستگاه رو هم با قیمت بالایی ارائه دهد تا برای خودش هم سودی بماند !

به تازگی من محصولات تصفیه آب را در یکی از این فروشگاه های اینترنتی که خیلی هم معروف هست دیدم که قیمت آن بسیار بالاتر از قیمت واقعی محصول بود . از بردن نام محصول و نام فروشگاه اینترنتی معذورم .

3- کنترل قیمت فروشگاه های اینترنتی بزرگ فقط برای همان مشخصات است . به طور مثال شما یک برند را برای خودتان ثبت میکنید و یک محصولی که کیفیت پایینی دارد را با برند خود مونتاژ میکنید ؛ فقط این برند باید قیمتش جای دیگری کمتر از قیمتی که در فروشگاه اینترنتی داده شده کمتر نباشد در غیر این صورت ، هیچ گونه کنترل دیگری در این قضیه اتفاق نمی افتد و به همین دلیل یک کیفیت پایین با قیمت بسیار بالا هم بفروش میرسد .

4- خدمات دستگاه تصفیه آب ، از خود تصفیه آب اهمیت بیشتری دارد .

فروشگاه های اینترنتی ، هیچ گونه تعهدی نسبت به خدمات پس از فروش شما را نمیپذیرند و در حقیقت میتوان گفت توان همچین کاری را ندارند . در این شرایط شما به واسطه از یک مجموعه خرید کرده اید و خدمات پس از فروش خوبی دریافت نخواهید کرد و یا بسیار گرانتر برای شما تمام خواهد شد . (درک این موضوع برای همکاران ما که در رشته تصفیه آب فعالیت میکنند بسیار واضح است )

5- از همه مهمتر اینکه شما اگه بخواین یک پیتزای خوب نوش جان کنید بدیهی است که از یک مرکزی خرید میکنید که کار اصلی اونها پیتزا است . قطعا برای خوردن یک پیتزای خوب به جایی نمیرید که هم فلافل داره هم پیتزا !

اهمیت این موضوع بسیار بالا بود و گرنه قصد تخریب هیچ گونه مجموعه ای را نداریم در حالیکه وظیفه اطلاع رسانی حکم میکرد که حداقل بتوانیم یک گوشزدی به خریداران داشته باشیم . و اگر شد جلوی برخی اتفاقات اشتباه رو بگیریم چرا که موضوع تصفیه آب ، کاملا تخصصی است و رابطه مستقیم با سلامتی مردم دارد .

دسته‌بندی: وبلاگ