تخفیف های شگفت انگیز دستگاه تصفیه آب ایلیا گستر

درباره ی فروش دستگاه های تصفیه آب قیمت های بسیار متفاوتی در اینترنت دیده میشه . اولا درباره دستگاه تصفیه آب هنگام خرید باید مطمئن بشید که جنس همون جنسه چون بعضی از برندهای تصفیه آب تقلبی هم داره و این یه نکته ی مهم برای خرید بعضی از برندهاست . اما برندهای دیگه ی موجود در فضای مجازی برندهایی هستند که بعضا یا نمایندگی انحصاری دارن و یا تولیدات خودشونه که اون برندها رو ثبت کردن و تقلبی اون برندها در بازار وجود نداره به همین خاطر میشه با خیال راحت تر اون دستگاه های تصفیه آب رو خرید کرد .

اما درباره قیمت تصفیه آب همانطور که در خرید مطمئن تصفیه آب اشاره کردیم مشتری های اینترنتی میتونن در فضای اینترنت قیمت ها رو مقایسه کنن . ما هم در این سایت تخفیف های بسیار ویژه ای گذاشتیم که شاید بشه گفت کاملا غیرقابل رقابته ؛ هیچ کسی از سود زیاد بدش نمیاد اما رقابت همینه و این هم باعث فروش بالای اینترنتی ماست . البته مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که قیمت های اصلی دستگاه های تصفیه آب نوشته شده و قیمت با تخفیف ویژه مخصوص فروش اینترنتی این سایته بنابراین چنین تصوری بوجود نیاد که اگر مثلا از جایی خرید کردن (اعم از فروشگاه یا اینترنتی ) و قیمتش از قیمت با تخفیف ویژه ی ما بیشتر بود سرشون کلاه رفته ؛ اصلا اینطوری نیست و سر این موضوع به فروشنده اعتراض نکنن . همکارای عزیز هم در نظر داشته باشن قیمت اصلی دستگاه ها قید شده لذا از دست ما ناراحت نشن که چرا قیمت پایین در سایت گذاشته شده .

کد تخفیف 25 هزار تومانی

ما به تبلیغات دهان به دهان خیلی اعتقاد داریم و بیشترین مشتریان ما هم به همین صورت بودن به این شکل که مثلا یه شخصی ما رو تو اینترنت میدید و از ما دستگاه تصفیه آب خرید میکرد سپس به خاطر قیمت مناسب و کیفیت عالی دستگاه و دریافت سرویس دهی خوب در زمینه ی خدمات پس از فروش تصفیه آب ، ما رو به دوستان و آشنایان خودش معرفی میکرد و اونها هم به همین صورت . در نهایت بعضی اوقات با خرید یک نفر ، تعداد زیادی تصفیه آب بفروش میرسید . لذا تصمیم گرفتیم برای قدردانی از خریدارانی که برای ما مشتری میاورند تخفیف ویژه ای در نظر بگیریم به این صورت که اگر یکی از مشتریان ما مشتری جدید به ما معرفی کنه به ازای هر مشتری مبلغ 25 هزار تومان کد تخفیف داده بشه . این مشتری عزیز میتونه از این کد تخفیف برای هزینه ی تعویض فیلتر ها و یا خرید دستگاه تصفیه آب استفاده کنه .

 

تخفیف های شگفت انگیز خرید دستگاه تصفیه آب ایلیا گستر