آخرین بروز رسانی: 3rd جولای, 2022

بسته شدن واردات دستگاه تصفیه آب خانگی

واردات دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از مواردی بوده است که با بسته شدن ثبت سفارشات از کشورهای چین و تایوان و … به پایان رسیده است. اگر 20 سال پیش را در نظر بگیریم، بیشترین دستگاه های تصفیه آب موجود ساخت کشور چین و یا تایوان بودند. اما به مرور زمان و افزایش نرخ ارز، این موضوع وارونه شده است.

دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی

واردات دستگاه تصفیه آب خانگی کاملا بسته شده است

یکی از دلایلی که واردات دستگاه های تصفیه آب خانگی بسته شده، تولید کنندگانی بودند که در این زمینه فعالیت مستمر داشته اند و توانسته بودند علاوه بر رفع احتیاجات عمومی جامعه، به صادرات نیز برسند. که در این صورت حمایت از این افراد با توجه به قوانین وضع حاضر منطقی به نظر میرسد. یکی از این شرکت ها که با قدرت بسیار زیادی در این زمینه مشغول است شرکت تصفیه آب معصومی است. که در حال حاضر بیشتر قطعات دستگاه تصفیه آب را تولید میکند.

شرایط تولید دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

یکی از عواملی که شرایط را برای تولید مناسب کرده است گران شدن ارز است. در نگاه اولیه این موضوع صدمات زیادی وارد کرده اما در واقعیت مزایایی نیز داشته است. این موضوع نه تنها برای تولید کنندگان قدیمی مفید بوده بلکه کسانی که امکان تولید را داشته اند و تازه شروع به کار کرده اند نیز کاملا مفید واقع شده است. این موضوع به خودی خود توانسته امکان رونق تولید را محیا کند.

طرح به مناسبت آغاز سال 1397؛ حمایت از کالای ایرانی

طرح به مناسبت آغاز سال 1397؛ حمایت از کالای ایرانی

نگران بابت خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب قدیمی یا جدید خود نباشید

یکی از نگرانی هایی که برای برخی از مشتریان دستگاه تصفیه آب به وجود آمده این است که مثلا شخصی یک دستگاه تصفیه آب وارداتی در سال های گذشته خریداری کرده و الان با عدم امکان واردات قطعات و فیلترهای آن ممکن است به مشکل بخورد. توجه داشته باشید در دستگاه های تصفیه آبی که از فرم عمومی و سایزهای استاندارد و متداول استفاده کرده اند به هیچ عنوان نگران خدمات پس از فروش تصفیه آب خود نباشید. البته لازم به ذکر است شرکت تصفیه آب ایلیا گستر با چندین هزار مشترک ، آمادگی ارائه خدمات پس از فروش به تمامی مشتریان را دارد.

خدمات پس از فروش تصفیه آب

خدمات پس از فروش تصفیه آب

البته برخی از برندها که از یک سایز و متریال مشخص خود استفاده کرده اند با بسته شدن واردات، به مشکلی اساسی خورده اند. این مشتریان چاره جز تعویض دستگاه تصفیه آب خود ندارند.

 

دسته‌بندی: وبلاگ