قیمت دستگاه تصفیه آب pure water

قیمت دستگاه تصفیه آب pure water  نسبت به کارایی فوق العاده ی آن بسیار کم می باشد و کاملا به صرفه و مخصوص استفاده در منازل ما مشتریان عزیز می باشد.

دستگاه تصفیه آب pure water از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کند، در این روش می توان به جرات گفت که تمامی آلودگی های آب را از بین می برد و اثری از باقی نمی گذارد.

دستگاه تصفیه آب pure water دارای 6 مرحله برای تصفیه آب می باشد که به شما در نوشته ی ذیل به صورت کامل تمامی مراحل آن را شرح می دهیم.

  1. فیلتر کارتریج پلی پروپلین ۵ میکرون : از این فیلتر برای جلوگیری از ورود هر گونه مواد ریز و حلال در آب مانند شن، ماسه، آهک استفاده می شود.
  2. فیلتر کارتریج کربن اکتیواین فیلتر بو های نا مطبوع طعم های بد و مواد شیمیایی موجود در آب را می گیرد و همچنین قابلیت این را دارد که کلر شناور در آب را از بین ببرد.
  3. فیلتر کارتریج کربن فشرده : علاوه بر جذب مواد شیمیایی موجود در آب در تکمیل فعالیت فیلتر کارتریج کربن اکتیو مقدار بیشتری از مواد شیمایی و کلر را در آب را از بین می برد.
  4. فیلتر ممبران یا غشاهای نیه تراوا : این فیلتر بیشتر املاح مضر در آب را با روش معروف و پر کاربرد اسمز معکوس حذف می نماید، بیشتر باکتری در این مرحله حذف و از بین میروند.
  5. فیلتر پست کربن : دوباره در این قسمت با بکارگیری از یک فیلتر کارتریج کربن فعال خطی آب خارج شده از ممبران که در مخزن تحت فشار دستگاه ذخیره شده و آماده مصرف می باشد، از فیلتر کربنی عبور کرده و با حذف هر نوع بو و طعم و مزه ناشی از آب ذخیره شده در منبع آماده آشامیدن می گردد.
  6. فیلتر معدنی ساز : آبی که تصفیه و آماده میشود سر انجام در این مرحله از فیلتر معدنی ساز عبور میکند که سبب تنظیم پی اچ(PH) آب میشود،و بخش قابل توجهی از مواد مصرفی مورد نیاز بدن را وارد آب کرده و باعث گواراتر شدن آب میگردد.
قیمت دستگاه تصفیه آب pure water

قیمت دستگاه تصفیه آب pure water

اما ویژگی های دستگاه تصفیه آب pure water چیست؟

  • نصب راحت و آسان در قسمت زیر سینک با استفاده از شیر جداگانه ای از جنس استیل و تانکر ذخیره کننده
  • داشتن پایه، برای نیاز نداشتن به نصب
  • دارای منبع پلاستیکی به حجم ۱۱ لیتر
  • داشتن بادکنکی در قسمت منبع ذخیره آب برای کنترل کردن فشار آب تصفیه شده هنگام خروج شدن
  • قدرت تولید کردن ۱۹۰ لیتر آب آشامیدنی در طول شبانه روز
  • دارا بودن گیج فشارسنج آب برای سیستم
  • داشتن شیر میکس برای کنترل کردن درصد املاحی که حذف میشوند به دلخواه مصرف کننده
  • فاقد پوسیده شدن و زنگ زدن مخزن و جداره‌ها به سبب پلی اتیلن بودن دیواره ها
  • آمادگی متصل شدن به تمامی یخچال های ساید
قیمت دستگاه تصفیه آب pure water

قیمت دستگاه تصفیه آب pure water

قیمت دستگاه تصفیه آب pure water چقدر است؟

قیمت دستگاه تصفیه آب pure water با توجه به ویژگی هایی که در متن بالا به آن اشاره کردیم بسیار مناسب است

قیمت دستگاه تصفیه آب pure water از 1/640/000 هزار تومان آغاز و تا 5/100/000 میرسد.

دستگاه تصفیه آب به چه دستگاهی گفته میشود؟

که بتواند آب را برای هدف ما تصفیه نماید. این اهداف عبارتند از تهیه ی آب آشامیدنی ، تهیه آب با آنالیز های مختلف جهت مصارف صنعتی ، تبدیل آب شور به آب شیرین ( البته دستگاه آب شیرین کن نیز نامیده میشوند ) جهت مصارف مختلف مانند کشاورزی ،مصرفی آشامیدنی ، شهری و غیره. در این سایت به معرفی مختصر و مفید انواع تصفیه آب میپردازیم و سعی کردیم مطالبی بگذاریم که روان و ساده و تا آنجایی که ممکن است به دور از مطالب کلیشه ای باشد . البته کسانیکه علاقه برای تحقیق بیشتر دارند درباره ی اکثر موضوعات مطرح شده ی این سایت ، سعی شده مقالات تخصصی و کامل نیز قرار دهیم.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی اکواجوی

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی اکواجوی