قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی کریستال

در این مقاله قصد داریم به مبحث قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی کریستال بپردازیم ،اما قبل از آن بهتر است اطلاعاتی را درباره دستگاه تصفیه آب کریستال و کارکرد آن خدمت شما همراهان گرامی ارائه کنیم.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی کریستال

آشنایی با دستگاه تصفیه آب تایوانی کریستال (crystal):

دستگاه تصفیه آب تایوانی کریستال یکی از کامل ترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار است که نسبت به سایر برند های موجود از سطح بالاتری برخوردار است.

مزیت اصلی این دستگاه تمام تایوانی بودن قطعات و فیلترها و برند ثبت شده آن است که مجوز فروش و مونتاژ این دستگاه تنها در اختیار شرکت ثبت کننده آن و نمایندگان این شرکت میباشد.

عاملی که برند کریستال را نسبت به سایر برندها متمایز می کند دارا بودن گواهی نامه های بین المللی از جمله :ISO9001 ، C E ، ENERGY STAR ، Water Quality و BPA FRII  می باشد.

هوزينگ استفاده شده در این دستگاه دوبل اورينگ و شير برداشت دستگاه نیز اهرمى میباشد همچنین پمپ استفاده شده در آن از نوع تايوانى با 125PSI قدرت است.

در نمونه اصلی این دستگاه ، روی شاسی برند CRYSTAL به صورت حک شده و برجسته وجود دارد،در مقابل نقطه ضعف این دستگاه تصفیه آب را نیز میتوان نداشتن شیر میکس و مونتاژی بودن آن دانست، که وجود این برند حک شده به نشانه اصالت کالا در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی کریستال تاثیرگذار است.

در دستگاه تصفیه آب تایوانی کریستال قطعه ای به نام گیج بزرگ که به صورت عقربه در جهت سنجش میزان فشار آب ورودی به فیلتر ممبران قرار گرفته و در واقع یکی از قطعاتی است که میزان سنجش فشار آب را برعهده دارد و بر اساس آن می توان به مشکلات و عیب یابی دستگاه اقدام نمود.

مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب تایوانی کریستال (CRYSTAL):

مراحل تصفیه

فیلتر PP، فیلتر کربن اکتیو، فیلتر کربن بلاک، فیلتر ممبران اسمز معکوس (RO)، فیلتر پست کربن، فیلتر آلک

میزان حذف آلودگی‌ها  99/9%
دقت تصفیه ۰٫۰۰۰۱ میکرون
نرخ تولید آب  50%
میزان تولید آب حداقل ۵۰ GPD
برق مصرفی ۲۴ VDC
فشار عملیاتی ۳-۴ bar
آلاینده‌های حذف‌شده ذرات معلق، گل‌ولای، فلزات سنگین نظیر سرب، کلر و گازهای محلول، طعم، بو و مزه نامطبوع، رسوبات، نمک‌ها،
قابلیت نصب زیرسینکی
طول عمر فیلترهای پیش‌تصفیه حداقل ۶ ماه
طول عمر فیلتر ممبران  حداقل یک سال

فیلترهای نصب شده بر روی دستگاه تصفیه آب تایوانی کریستال:

مرحله اول: فیلتر پروپلین جهت حذف کلیه رسوبات شن ، ماسه ،گل و لای ، زنگ خوردگی و … و  همچنین همه الودگی های فیزیکی قابل مشاهده در آب

مرحله دوم : فیلتر کربن پودری  جهت حذف سموم کشاورزی، کلر و بیشتر مواد شیمایی الی موجود در حشره کش ها و آفت کش ها و حذف رنگ و بوی بد آب

مرحله سوم : فیلتر کربن بلاک  جهت حذف بالاترین میزان کلر و مواد سمی موجود در آب

مرحله چهارم : فیلتر ممبران جهت حذف %۹۸ املاح مضر آب از جمله الاینده های میکروبیولوژیکی ، نیتریت و نیترات و فلزات سنگین

مرحله پنجم : فیلتر کربن خطی برای بهبود طعم و بوی بد آب در مواقعی که به مدت طولانی در مخزن ذخیره شده باشد

مرحله ششم : فیلتر معدنی جهت اضافه کردن مواد معدنی از جمله نیترات ، کلسیم ، پتاسیم و … به آب تصفیه شده در مرحله آخر

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی کریستال

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی کریستال

 

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی کریستال

متاسفانه عده ای از افراد اقدام به مونتاژ دستگاه با همین برند می کنند که البته آنها نمیتوانند برند کریستال را بصورت حک شده بر روی دستگاه قرار دهند و به همین دلیل تشخیص این دستگاهها از یکدیگر راحت می باشد .

این کار باعث میشود که قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی کریستال مونتاژ شده بسیار پایین تر از نوع اصلی آن باشد.

بنابراین اگر به دنبال یک دستگاه تصفیه آب بسیار با کیفیت هستید اما از طرفی هم قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی کریستال برای شما مهم است ، این دستگاه  یکی از انتخاب های بسیار مناسب برای شما خواهد بود ولی اگر خواهان کیفیت بالاتری هستید باید حتما به سراغ دستگاههای وارداتی بروید.

در همین راستا شرکت پاکاب ایلیا گستر با بهترین مشاوران خود در جهت ارائه به روزترین اطلاعات درباره قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی کریستال و سایر نیازهای شما عزیزان در این زمینه در خدمت شما خواهد بود.