آخرین بروز رسانی: 14th ژانویه, 2023

قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری

قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری

ما در این مقاله قصد داریم تا درباره ویژگیها ،کاربرد ها و قیمت آب شیرین کن صنعتی 10000 لیتری اطلاعاتی را خدمت شما همراهان گرامی ارائه کنیم،پس لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری

قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری

آشنایی با آب شیرین کن 10000 لیتری:

دستگاه های تصفیه آب، به سه نوع خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی به ازای هر ظرفیت تولید تقسیم می شوند. آب های نیمه صنعتی بر اساس تعداد غشاها به ظرفیت ۲۰۰، ۴۰۰ و ۸۰۰ گالن تقسیم می شوند. روش تصفیه در این تصفیه کننده آب نیمه صنعتی، اسمز معکوس ro است. تصفیه کننده آب خانگی ۱۵۰ لیتر در روز ظرفیت دارد، آب تصفیه شده تولید می کند و برای مکان هایی که به بیش از ۱۰۰ لیتر آب تصفیه شده در روز یا بیشتر نیاز دارند، باید از تصفیه کننده آب نیمه صنعتی استفاده کرد.

روش تصفیه در دستگاه تصفیه نیمه صنعتی روشی برای اسمز معکوس است. در این روش با قرار دادن غشایی که منافذ بسیار کوچکی دارند، نمک ها و مواد محلول در آب تا ۹۹ درصد برداشته می شوند و آب بدون نمک به دست می آید. بنابراین آب تولید شده توسط تصفیه آب نیمه صنعتی کیفیت بالایی دارد و برای نوشیدن مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد دستگاه آب شیرین کن 10000 لیتری:

تصفیه کننده های آب نیمه صنعتی در مواردی استفاده می شوند که نیاز به حجم متوسطی از آب تصفیه شده دارند. یکی از کاربردهای مهم دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی در ساختمان ها و هتل ها است که قبل از ورود به ساختمان تمام آب ورودی را پاک می کند.

به طور کلی دستگاههای تصفیه آب صنعتی در صنایع مختلف از جمله: نیروگاه ها، محصولات کشاورزی، منسوجات، دام، خودرو، لوازم آرایشی، دارویی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

باید توجه داشت که کیفیت آب مورد استفاده در هر صنعت متفاوت است. به عنوان مثال برخی صنایع مانند محصولات دارویی و آبکاری نیاز به آب بدون یون یا آب مقطر دارند (TDS کمتر از ۱ ppm). در حالی که آبیاری محصولات کشاورزی TDS برای آب تا 700 ppm مطلوب است.

یکی از کاربردهای مهم آب های صنعتی برای کشاورزی استفاده می شود در دنیای صنعتی امروز، صنعت کشاورزی نیز مانند بسیاری از صنایع دیگر از شکل سنتی بیرون آمده و شکل صنعتی و مکانیزه را گرفته است،به همین دلیل کشاورزان و باغدارانی که از دستگاه های تصفیه آب و آبیاری تصفیه شده استفاده می کنند، محصول با کیفیت بهتری دارند و میزان محصولات را افزایش می دهند و موفق شده اند سهم بسیار بیشتری از بازار فروش را به خود نسبت دهند.

قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری

قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری

قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری:

قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری بسته به ظرفیت دستگاه و برند آن متفاوت است. هنگام خرید و انتخاب یک دستگاه آب شیرین نیمه صنعتی، به منظور کاهش هزینه های نگهداری، باید دستگاهی با کیفیت و برند شناخته شده ارائه کنیم. تصفیه کننده آب باید مطابق با دستورالعمل های تولیدکننده نگهداری شود تا طول عمر غشاها، فیلترها و دیگر تجهیزات گسترش یابد و هزینه های نگهداری را کاهش دهد.

عوامل موثر بر قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری:

قیمت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی، یا تصفیه کننده آب RO، به عوامل متعددی بستگی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره میکنیم:

  • تجزیه و تحلیل و کیفیت آب خام (ورود آب به دستگاه)
  • مقدار آب تصفیه شده مورد نیاز روزانه
  • کیفیت تصفیه آب (کیفیت آب تولید)
  • نام تجاری قطعات مورد استفاده برای ساخت دستگاه
  • جنس لوله ها و شاسی دستگاه
  • نوع صفحه الکتریکی (که می تواند یک مدار صنعتی یا PLC باشد)

در پایان امیدواریم که مطالب ارائه شده درباره قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

شما همراهان گرامی در صورت هرگونه سئوال و یا دریافت مشاوره در زمینه قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری ، میتوانید با مشاوران ما در شرکت ایلیا گستر در ارتباط باشید.

02133121212   شماره گیری عدد 3 (بخش صنعتی)

قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری

قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری

دسته‌بندی: وبلاگبرچسب‌ها: