آخرین بروز رسانی: 13th آگوست, 2022

سخن مدیر عامل

با سپاس از خداوند متعال به خاطر تمامی نعماتی که بر ما ارزانی داشته اند و عرض سلام خدمت تمامی همکاران ، مشتریان و بازدید کنندگان سایت تصفیه آب ایلیا گستر ، از اینکه در خدمت رسانی مردم عزیزمان فعالیت میکنم بسیار خرسندم .

همیشه به دنبال سایتی بودم که بتواند تمامی سوالات مربوط به تصفیه آب چه آماتوری و چه تخصصی و فنی را پاسخ دهد و بعنوان بانک اطلاعاتی در این زمینه باشد . اطلاعاتی جامع هم از مباحث فنی و مقاله ای و هم از لحاظ قیمت ها و معرفی تمامی برندهای معروف نه لزوما یک برند خاص در یک سایت متمرکز باشد تا تمامی اپراتور ها از اعم وارد کنندگان ،تولید کنندگان ، همکاران فروش ، نصاب های تصفیه آب اعم از خانگی و صنعتی ، مشتریان ، دانشجویانی که تمایل به تحقیق در زمینه تصفیه آب دارند و حتی کسانی که میخواهند فقط از تصفیه آب اطلاعات داشته باشند ، بتوانند از آن استفاده نمایند .

امروز با افتخار میتوان گفت آن رویا به تحقق پیوسته و اسم آن سایت تصفیه آب ایلیا گستر میباشد .

در این سایت از تمامی مطالب برای افزایش سطح ارتقاء علمی و همچنین آشنایی با قیمت ها و… در زمینه تصفیه آب استفاده شده و مرتب تمامی اطلاعات بروز شده و مقالات و محصولات جدید بازار تصفیه آب در اختیار عموم قرار میگیرد .

سعی بر آن شده تا در تمامی موضوعات مقالاتی با کیفیت بسیار بالا ارائه شود . در این راستا آماده شنیدن هرگونه سوال ، مطلب ، پیشنهاد و یا انتقادی از عزیزان گرامی در قسمت فرم تماس با ما هستیم . نقدها و پیشنهادات شما برای ما بسیار پر اهمیت بوده وحتما به آن ها رسیدگی میشود .

با آروزی بهترین ها برای شما

علی اصغر ایرانی

دسته‌بندی: وبلاگبرچسب‌ها: