آخرین بروز رسانی: 3rd جولای, 2022

دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟

دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟

سوالی که ذهن بسیاری از مصرف کنندگان تصفیه آب خانگی را در بازار ایران اشغال کرده این است که دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟و کدام برند تصفیه کننده آب خانگی را بخریم؟ که ما در این مقاله قصد داریم تا پاسخ مناسبی برای این سئوال پیدا کنیم.پس لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟

دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟

معرفی و آشنایی با دستگاه تصفیه آب:

آب شیر شهری حاوی نمک های مضر زیادی است. این نمک های مضر شامل نیترات، نیترت، آرسنیک، آلومینیوم و آهک است که آسیب جبران ناپذیری به سلامت انسان وارد خواهد کرد.نیترات یکی از مواد محلول در آب آشامیدنی است که آب سطحی را آلوده می کند که در آب شهری نیز رو به افزایش است و سرطان زا است که باید به پایین ترین سطح در آب آشامیدنی سالم طبیعی برسد.

با این حال کارخانه های بزرگ تصفیه شهر هزینه های هنگفتی برای از بین بردن نیترات ها و مواد بسیار ریز خواهند داشت. بنابراین قادر به حذف املاح بسیار کوچک در آب آشامیدنی نیستند و تنها مواد بزرگ، شن و گل را حذف می کنند که این کار به خوبی انجام نشده و در آخرین فاز آب آشامیدنی را کلردار خواهند کرد.

بدون شک بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی در جهان سیستم RO اسمز معکوس است و برای اینکه بدانید دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟باید توجه داشته باشید که از سیستم اسمز معکوس در آن استفاده شده باشد.

اسمز معکوس (RO) یک فرایند تصفیه آب است که از غشاهای اسمز معکوس خانگی که فیلتر تصفیه آب است، برای حذف یون ها، مولکول های مضر در آب آشامیدنی و ذرات بزرگتر مانند فاضلاب و شن استفاده می کند. گل را از آب آشامیدنی جدا می کند. در اسمز معکوس از فشار اعمال شده توسط پمپ تصفیه آب خانگی برای خارج کردن درست این ذرات از آب آشامیدنی و هدایت آن ها به داخل فاضلاب ها استفاده می شود.

اسمز معکوس می تواند بسیاری از انواع مواد شیمیایی محلول و معلق مانند باکتری های مضر را از آب آلوده تصفیه کند و همچنین در تصفیه آب نیمه صنعتی و صنعتی در مقیاس بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد. ذرات کوچکی مانند مولکول های آب از لایه های غشایی عبور می کنند زیرا کمتر از ۰٫۰۱ میکرون هستند، و ذرات بزرگتری مانند نیترات، نیترت، آرسنیک، آلومینیوم، فلوراید و غیره. از آب آشامیدنی پاک می شود.

با همه این توضیحات حالا بپردازیم به این موضوع که دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟

دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟

دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟

دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟

همانطور که گفته شد دستگاه تصفیه آب در انواع مختلف فروشگاه های تصفیه کننده در تهران و ایران برندها و مارک های زیادی ارائه و به فروش می رسد؛ با این حال، با یک توجه ساده به این نتیجه می رسیم که دستگاه تصفیه آب زینود به دلیل نماد اصالت محصول، که به مشتری اجازه می دهد به راحتی سیستم اصلی و استاندارد را از مدل غیر واقعی متمایز کند، و دارای استاندارد و گواهی معتبر است.

برای اینکه بدانید دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟ توجه داشته باشید که عملکرد بهترین برند تصفیه کننده آب خانگی این است که اولاً در فیلترهای سه گانه فاز اول، دوم و سوم تصفیه آب، مواد محلول بزرگتر از ۵ میکرون مانند شن، گل و لای و لوله های زنگ را حذف می کند تا از ظاهر شدن سنگ کلیه در بدن انسان جلوگیری شود. همچنین فیلتر زغال فعال و فیلتر آب کربن فعال در فازهای ۲ و ۳ افزودنی های کلر و املاح دیگر را از آب آشامیدنی خارج کرده و آن را تصفیه می کنند.

کلر در آب آشامیدنی می تواند منجر به ریزش مو و چین و چروک بر روی پوست بدن انسان شود، بنابراین برای از بین بردن آن لازم است که از تصفیه کننده آب خانگی استفاده شود. فیلتر غشایی فاز چهارم دستگاه نمک زدایی خانگی قلب اصلی دستگاه است که توانایی حذف املاح مضر در آب تا ۰٫۰۱ میکرون را دارد. فاز پنجم فیلتر پس از کربن بوی، طعم و رنگ آب آشامیدنی را شیرین می کند و طعم تلخ آب را تصفیه می کند.

امیدواریم که مطالب گفته شده در مورد اینکه دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟برای شما مفید بوده باشد.

در پایان شرکت ایلیا گستر آماده است تا درباره اینکه دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟ مشاوره و راهنمایی های لازم را توسط متخصصان خود خدمت شما عزیزان همراه ارائه نماید.

دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟

دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟

دسته‌بندی: وبلاگبرچسب‌ها: