آخرین بروز رسانی: 15th سپتامبر, 2022

خرید آب شیرین کن صنعتی

خرید آب شیرین کن صنعتی

تصفیه آب از روشهای گوناگون و در حجم های مختلف انجام می شود و هر یک در شرایطی کاربرد دارند. عواملی مانند هزینه تصفیه ، املاح آب، حجم آب خروجی تصفیه شده و دقت تصفیه و … در انتخاب این روشها تاثیر گذارند. نیاز های تصفیه ممکن است برای آب شهر یا کشاورزی باشد و یا تامین آب صنایع و مصارف پزشکی و یا حتی مصارف خانگی. یکی از بهترین و دقیق ترین روشهای تصفیه آب، روش اسمزمعکوس است، برای این روش دستگاه های گوناگونی از سایز کوچک خانگی تا دستگا های بزرگ صنعتی وجود دارد.
در این مقاله قصد داریم تا شما را با خرید آب شیرین کن صنعتی و ویژگیها و کاربردهای آن آشنا کنیم.لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی از طریق پکیج های پیش ساخته دستگاه تصفیه آب با فرآیند اسمز معکوس انجام میگیرد،که این پکیج ها در ظرفیت های مختلف و بر اساس نیاز مشتری طراحی و ساخته میشوند،و در واقع دستگاهی است که به منظور تصفیه و شیرین سازی آب در مقیاس بزرگ و صنعتی استفاده می‌شود.

خرید آب شیرین کن صنعتی

خرید آب شیرین کن صنعتی

آشنایی با سیستم دستگاه تصفیه آب صنعتی:

تصفیه کننده آب صنعتی که به عنوان نمک زدایی صنعتی به فروش می رسد، یکی از رایج ترین محصولات مورد استفاده در بازار امروز در مدل های مختلف است و هدف از استفاده از این دستگاه دریافت آب شیرین است و یک نوشیدنی محسوب می شود.

دستگاه تصفیه آب صنعتی در صنایع مختلف در سراسر جهان از رایج ترین روش های تصفیه آب هستند. از آنجا که آب به عنوان ماده اولیه در صنایع مختلف شناخته می شود، اهمیت استفاده از تصفیه کننده های آب صنعتی برای تصفیه و بازیابی آب ۱۰۰ برابر بیشتر است.

این امر تصفیه آب صنعتی در سراسر جهان را به یکی از مهم ترین اجزای صنعت فرآوری و یکی از مهم ترین عناصر در تولید صنعتی ساخته است.

در عین حال منابع آب پاک برای همه مردم و صنایع حیاتی است. بنابراین به دلیل کمبود منابع آب قابل استفاده، افراد و صنایع مختلف باید از روش هایی استفاده کنند که بتواند آب را برای کاربردهای مختلف از آب های زیرزمینی و آب های سطحی فراهم کند.

طریقه عملکرد دستگاه تصفیه آب صنعتی

روند کار دستگاه به این شکل است که،آب حاصل از فاضلاب کارخانجات را تصفیه کرده  و دوباره استفاده خواهد کرد،و از هدر رفت آب در صنعت کشاورزی و کارخانه های صنعتی جلوگیری میکند.

پس به عبارتی میتوان گفت ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی در راستای مصرف بهینه آب و صرفه جویی در آب خواهد بود.

در طراحی این دستگاه به علت استفاده از غشای اسمزی و اختلاف شار غلظت نمک های محلول در آب ،و مواد جامد محلول در آب از غلظت بالاتر به سمت غلظت کمتر جریان می یابد.

به دلیل این که در بسیاری از کارخانجات جهت خنک سازی اکثر دستگاه های صنعتی،از آب استفاده کرده و یا در برخی از کارخانجات داروسازی، به منظور تولیدات خود از آب استفاده میکنند و تمامی مقادیر اضافه  آب ها پس از استفاده، به فاضلاب وارد میشوند،به همین جهت میتوان به اهمیت ساخت و  خرید آب شیرین کن صنعتی پی برد.

مراحل اصلی تصفیه آب به روش صنعتی

  •  گندزدایی از آب
  •  استفاده از فیلتر میکرونی (جهت حذف ذرات)
  • استفاده از سیستم پیش تصفیه شامل فیلتر شنی و کربنی (افزایش بازدهی و طول عمر ممبران)
  •  تزریق آنتی اسکالانت جهت پیشگیری از ایجاد رسوب در آب
  •  اسمز معکوس (بهترین روش در آب شیرین کن صنعتی)
خرید آب شیرین کن صنعتی

خرید آب شیرین کن صنعتی

هزینه های مهم برای ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی

هرینه های ساخت این دستگاه ها در دو گروه دسته بندی میشوند که در هر یک از این دسته ها عوامل متعددی برای تعیین قیمت نهایی و خرید آب شیرین کن صنعتی تاثیرگذار خواهند بود.

  • هزینه های طراحی و ساخت دستگاه
  • هزینه های عملیاتی

پارامترهای تاثیرگذار در هزینه طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی

  • ظرفیت دستگاه تصفیه آب صنعتی
  • برند قطعات
  • کیفیت آب ورودی به دستگاه
  • هزینه ممبران های دستگاه تصفیه آب صنعتی
  • هزینه پیش تصفیه دستگاه

پارامترهای تاثیرگذار در هزینه عملیاتی ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی

هزینه های عملیاتی شامل هزینه هایی هستند که در حین کارکرد و استفاده از دستگاه برای خرید آب شیرین کن صنعتی ایجاد می شود.

  • هزینه برق مصرفی پمپ اصلی (RO)
  • هزینه آنتی اسکالانت

بنابراین امروزه بازیافت و تصفیه مجدد فاضلاب توسط دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی تبدیل به یکی از بزرگترین دغدغه‌های محیط زیست و مصرف کنندگان این روش تصفیه شده و این در حالی است که منابع آبی کشور رو به کاهش است و به دلیل پایین آمدن کیفیت آب، متقاضیان خرید آب شیرین کن صنعتی افزایش می‌یابند.

در پایان شما عزیزان ،در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد ساخت و خرید آب شیرین کن صنعتی، می توانید با کارشناسان ما در مجموعه تصفیه آب ایلیا گستر مشورت و  اطلاعات لازم را دریافت کنید .

خرید آب شیرین کن صنعتی

خرید آب شیرین کن صنعتی

دسته‌بندی: وبلاگبرچسب‌ها: