آخرین بروز رسانی: 15th آگوست, 2022

تصفیه آب پیوریکام ce4

دستگاه تصفیه آب پیوریکام ce4 محصول کشور تایوان بوده و یک نوع تصفیه آب خانگی زیر سینکی به حساب می آید . شش مرحله فیلتر در تصفیه آب خانگی پیوریکام ce4 وجود دارد . این دستگاه تصفیه آب با روش اسمز معکوس عمل میکند .

دستگاه تصفیه آب پیوریکام ce4 ، دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد بوده و بدنه ی آن از جنس پلاستیک محکم و بهداشتی میباشد . تصفیه آب پیوریکام ce 4 دارای مخزن بزرگ و با کیفیت 16 لیتری جهت ذخیره آب مصرفی میباشد .

تصفیه آب پیوریکام CE4

تصفیه آب پیوریکام CE4

تصفیه اب خانگی پیوریکام ce 4

از هوزینگهای متحرک برخوردار است . هوزینگ های تصفیه آب پیوریکام ce4 به صورت 90 درجه به بالا قابل چرخش است . علت متحرک بودن این هوزینگ ها در ساختار تصفیه آب پیوریکام ، تعویض اسان فیلتر های پیش تصفیه میباشند .

همانطور که گفته شد تصفیه آب پیوریکام ce4 متشکل از شش مرحله و فیلتر تصفیه آب میباشد که عبارتند از :

فیلتر پلی پروپیلن یا همان فیلتر الیافی که نقش فیلتر اول تصفیه آب پیوریکام ce4 را دارد .

فیلتر کربن پودری که متشکل از کربن اکتیو بوده و نقش فیلتر دوم تصفیه آب پیوریکام ce4 را دارد .

فیلتر کربن بلاک که آنهم کربن اکتیو بوده اما به صورت قالبی و فشرده میباشد . این فیلتر برای سومین مرحله ی دستگاه پیوریکام ce4 استفاده شده است .

فیلتر ممبران که مانند دستگاههای دیگر تصفیه آب ، از اصلی ترین قسمتهای دستگاه به شمار میرود . ممبران پیوریکام ce4 ، ممبران فیلمتک 50 گالن آمریکایی میباشد و در آن تصفیه به خوبی انجام میشود .

فیلتر پست کربن که نقش پنجمین فیلتر پیوریکام ce4 را دارد.

و فیلتر مینرال نیز به عنوان ششمین فیلتر دستگاه تصفیه آب پیوریکام ce4 به کار میرود.

دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریکام ce4 دارای شیر برداشت آب با کیفیت بالا بوده و باعث زیبایی اشپزخانه میشود .

این دستگاه ، توان تصفیه ی 200 لیتر آب در شبانه روز را دارد .

استفاده از تصفیه آب پیوریکام ce4 به این صورت است که آب لوله کشی از طریق یک سه راهی که در اکسسوری این دستگاه وجود دارد به عنوان ورودی متصل میگردد . سپس بعد از عبور آب از فیلتر ها و ممبران به دو خروجی ؛ یک جهت شیر برداشت و مصرف و دیگر به سمت فاضلاب متصل میشود .

کلیه ی مشتریانی که تمایل به خرید تصفیه آب پیوریکام ce4 را دارند میتوانند به صورت تلفنی ثبت سفارش خود را انجام دهند . کلیه ی همکارانی نیز که تمایل به فروش تصفیه آب پیوریکام ce4 دارند میتوانند طی تماس تلفنی ، بر اساس تعداد درخواستی با قیمت همکاری ثبت سفارش نمایند .

فروش ویژه پیوریکام CE4

دستگاه تصفیه آب پیوریکام CE4 بعنوان یکی از بهترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی به شرط عدم تعویض فیلترها و قطعات اصلی با تقلبی ؛ توسط تصفیه آب ایلیا گستر بفروش میرسد . کلیه مشتریان و حتی همکارانی که تمایل به خرید این دستگاه تصفیه آب را دارند با ما تماس بگیرند .

مقالات مرتبط : 

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

دستگاه تصفیه آب خانگی نایس واتر Nice Water

تصفیه آب آلمانی اکوسافت ECOSOFT

دستگاه تصفیه آب خانگی فلوکستک FLUXTEK