آخرین بروز رسانی: 15th آگوست, 2022

تصفیه آب آمریکایی

آمریکا سابقه اصلی در تولیدات صنعت تصفیه آب را دارد . به طوری که بسیاری از روش های مختلف تصفیه آب در آمریکا کشف و متولد شده است .در تصفیه آب آمریکایی روش اسمز معکوس نیز که در میان انواع دستگاه آب شیرین کن ، دستگاه تصفیه آب صنعتی ، دستگاه تصفیه آب خانگی و دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی معروف است سالیان گذشته در کشور آمریکا توسط دانشجویان ومحققان آمریکایی کشف میشود .

به همین سبب بسیاری از افراد به دنبال دستگاه تصفیه آب آمریکایی در ایران میباشند تا از کیفیت آن کاملا مطمئن باشند . اما به دلایلی که در ذیل گفته شده است ، دستگاه تصفیه آب آمریکایی به این معنی که در کشور آمریکا تولید شود؛ وجود خارجی ندارد:

  1. عدم به صرفه بودن واردات دستگاه تصفیه آب خانگی آمریکایی ؛ به علت بعد مسافت ، عدم ارتباط تجاری به علت تحریم ها و غیره
  2. دستگاه تصفیه آب خانگی به طور معمول دارای بیش از ده ها نوع قطعه میباشد که همگی آنها در کنار هم باعث تصفیه آب میگردند . از این همه قطعه ، شاید بتوان گفت یک قطعه ی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و آن ممبران تصفیه آب میباشد . ممبران آمریکایی در ایران به وفور وجود دارد و در ادامه به آن خواهیم پرداخت و الباقی قطعات دستگاه تصفیه آب در کشورهای دیگر نیز با کیفیت های خوبی تولید میشود .
  3. بسیاری از شرکت های آمریکایی تولید تصفیه آب خانگی ، از کشور تایوان و بعضا چین برای تولید محصولاتشان استفاده میکنند . میتوان گفت قوی ترین کارخانجات تولید قطعات و دستگاههای تصفیه آب خانگی تایوان متعلق کشور آمریکاست . بنابراین برندهای تصفیه آب خانگی آمریکایی نیز در تایوان فعالیت میکنند .
تصفیه آب آمریکایی

تصفیه آب آمریکایی

بدین ترتیب نتیجه میگریم که دستگاه تصفیه آب خانگی که در آمریکا تولید شود و در ایران بفروش برسد وجود ندارد . همچنین علاوه بر دستگاه تصفیه آب خانگی ، در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و صنعتی نیز به همین منوال است .

دستگاه تصفیه آب آمریکایی

دستگاه تصفیه آب آمریکایی

اما در قسمت دوم گفته شد ممبران بخش اصلی دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی با روش اسمز معکوس است . نکته ی قابل توجه این است که ممبران نیز توسط کشورهای غیر از آمریکا نیز تولید میشود اما کیفیت ممبران تولید شده توسط آمریکا کاملا قابل توجه است . شرکت dow که یک شرکت آمریکایی است در این زمینه تولیدات خود را به سراسر جهان ارسال مینماید . ممبران فیلمتک که محصول شرکت dow آمریکایی است به وفور در ایران و یا بسیاری از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی دیده میشود . ممبران فیلمتک آمریکایی علاوه بر دستگاه آب خانگی و نیمه صنعتی در دستگاه تصفیه آب صنعتی نیز مورد استفاده قرار میگیرد که حجم متر مکعب تصفیه آب در آنها بسیار بالاتر از ممبران های خانگی است .

مقالات مرتبط:

تبلیغات تلویزیونی تصفیه آب معصومی

تصفیه آب برای خونه چی بخریم ؟

تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل از تقلبی

تصفیه آب ارزان بخرم ؟

تصفیه آب خانگی برای آکواریوم

قیمت تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی نایس واتر Nice Water

تصفیه آب نخستین

دستگاه تصفیه آب ایتالیایی

تصفیه آب معصومی

افزایش تعرفه گمرکی دستگاه تصفیه آب

دسته‌بندی: وبلاگبرچسب‌ها: ,